søndag 23. februar 2014

Litt ironisk at på siste dag med OL får jeg faktisk sett litt av et renn.. De andre dagene har jeg bare fått sett repriser, OL studio og mer repriser. Men den dagen barna har flyttet ut og jeg ikke jobber, DA skal jeg få sett OL!! :-)
 
I dag pakker vi sekken og tilbringer dagen på Himmeltoppen. Gleder meg til å se gulvet på loftstua, det ble lagt i går!! I løpet av de neste ukene kommer dørene, trappa og gulvet som skal være i
1. etasje - JIPPI!! Ser for meg at denne våren skal bli travel og fin - og så kommer sommer`n - da har vi offisielt blitt Basgård`inger,og vi skal styre og stelle i huset, i hagen, i garasjen, lage kaninbur, lage "lekeplass" til barna, male litt, kansje kjøpe litt lamper, litt hagemøbler og helt sikkert skru sammen x antall skap og hyller :-) Vi gleder oss!! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar