lørdag 1. mars 2014

Lampe shopping!!
 
I dag var mannen og jeg i Kristiansand for å handle innredning til badene og en del lamper. Begge barna ble levert hos hver sin barnevakt, og vi fikk jobbe effektivt noen timer i butikkene. Innredningene ble handlet, som planlagt, på IKEA og lampene fant vi litt her og der (farlig å finne alt på en butikk, og det ser ut som det er farlig for butikkene å ha inne de vi ønsker også..) Vi handlet både på Jula, Biltema og Bohus - og er godt fornøyd!! :-) Om billig eller dyrt er best kan diskuteres, men vi tok litt av hvert i dag, så får vi se om pris og kvalitet henger sammen..
 
 
Disse utelampene fra Bohus ble det !!
 
Lampe fra Bohus til bad og gang :-)
 
Denne kjøpte jeg (akkurat ikke), men sikler enda.. :-)
 
Lampe fra IKEA til alle soverom
 
Billig, kjedelig taklampe fra IKEA til vaskerommet
 
Denne utelampa, fra Biltema skal vi ha noen steder
 
Lampen, fra Jula, som skal lyse opp veien vår, slik at jeg finner veien hjem i mørket :-)
 
Utelampe, fra Jula, som jeg skal ha i taket på utedoen min.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar