søndag 28. juni 2015

"Skomakerens barn går uten sko"

Nå har mannen jobbet som rørlegger så lenge vi har bodd i huset på Himmeltoppen, men alikevel fikk vi for en liten stund siden vask på utedoen og vaskerommet. Vask er greit, for da kan vi få tømt ut vann der, men det er litt greit å kunne få vann fra krana også, så nå, endelig, har vi fått kran på utedoen. På vaskerommet? Neida, den kommer nok snart :-) Det er vel som de sier at skomakerens barn ikke har sko.. Men nå er nå mannen min slik, at ting tar litt tid, men det blir veldig greit når det blir gjort! Så nå kan vi få full utnyttelse av utedoen i sommer, et av de beste rommene jeg har i huset! :-)

 Sanda på matta viser at her er det utedo, og vi går inn på sko. 
Praktisk og greit når det noen ganger haster litt.. :-)
 "Innredningen" hadde mammaen min på sin første hybel. Knaggene og såpeholderen har jeg kjøpt på ASVO Sirdal. Tisseflaska kommer fra antikk kjelleren på Gyland.
Viktig med utstyret i orden, bekkenet står klart til bruk. Dorullene har fått sin plass i ei gammal egg - korg, som jeg fikk tak i på Flikka.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar