mandag 28. november 2016

Første søndag i advent og jul i stua <3

I går våknet jeg til første søndag i advent, frost på bakken, to skjønne gutter
og en større flott en på besøk :-) 
Huset er ferdig julepyntet og senere på ettermiddagen skal huset fylles av store og små til juleverksted <3 
Stormende jubel, peppekakebaking, julelenker, snøkrystaller, julekurver, risboller, peppekakepynting og pepperkakespising :-) 
Glanspapir over hele stua, melis på alle stoler, mel på gulvet og nøyaktig slik jeg elsker det!! :-)

Alle sammen i arbeid, tusen takk for at dere kom, digger å ha dere alle her :-) 

En ekstra takk til Tone og Torhild 
for kaker og pynt <3 <3

 Risbollene skal i former <3 <3

 Har endelig fått meg seder tre, kjøpt på Hageland Kvinesdal :-)


 To nye fjøsnisser :-) Nisser liker jeg mer og mer, 
kansje fordi barna liker de godt <3

 Dette fikk jeg i gave fra en av de fine svigerinnene mine <3

Julestjerna, engler, Maria, Josef & Jesusbarnet, 
nye kongler og treet jeg fikk av Svein Even i fjord <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar