lørdag 25. mai 2013

Litt inspirasjon mens vi venter..
 
Venting er kansje ikke min sterkeste side, og har aldri vært det. Og nå er det jo slik at jeg venter på et av mange høydepunkt i livet, nytt hus. Siden vi bygger med to små barn, blir det for det meste mannen som fysisk jobber med huset mens jeg er hjemme med barna. Men det betyr ikke at det ikke jobbes i hode mitt. Det er mye grubling og hodebry når man skal velge gulv, kjøkken, toalett, og ikke minst hvor lysbryterne skal stå! Heldigvis har vi fått, og får god hjelp av familie, venner og profesjonelle. 2 timer, mange småbesøk og mange mail på Nils Kloster her i Kvinesdal ordnet det meste av det elektriske, rørlegging og kjøkkeninnredningen. To forvirrende besøk på IKEA fikk orden på begge bad. Mange timers lesing i interiørblad gjorde susen når det kom til valg av vegger, gulv og tak. Jeg verker etter å få alt på plass, og koser meg med bilder og drømmene så lenge..
 
 
 
  Slike bjelker får vi på kjøkkenet.


Flotte kjøkken! Blir ingen av disse kjøkkenene hos oss. Men det blir lyst og det vil se gammelt ut. Holder på og tegne på Strai kjøkken, en helt ny farge som heter sjø.

Ovnen er på plass, med mitt ønske, stålpipe. Ser det ikke på bilde, men det er glass i begge sidene, så vi ser ilden fra både stue, kjøkken og tv-stue.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

2 kommentarer:

  1. Spennende tider imøte :-)
    Blir gøy å se kjøkkenet ...

    SvarSlett
  2. Kjøkkenet har vel gitt meg mest hodebry. Har resultatet fint i hode, men ikke lett å få det til slik man vil, når det skal passe med planløsning, strøm, vinduer osv :-) Vi håper på ferdig tegnet kjøkkeninnredning neste uke, så vi kan få bestillt den.

    Det blir lagt ut så fort der er fremgang, så følg med ;-)

    SvarSlett