tirsdag 4. juni 2013

"Blanna følelsa"..
 
Jippi, mye innvendig material blir bestillt denne uka. Det er gøy at ting går fremover, samtidig som at jeg vet at det venter mange timer med malekosten fremover. Panelen på kjøkkenet kommer heldigvis ferdig hvitmalt :-) Verdt pengene tror jeg. Frem til malejobben starter, studeres det i fargekart og altfor mange tapetprøver. Tak skal velges og det skal velges laminat eller gulvbelegg. Tror det blir laminatgulv i 1. etasje, siden det er varme i gulvet der. I 2. etasje blir det gulvbelegg, som er min favoritt! Og endelig har jeg funnet et fint våtromsbelegg(på fargerike i kvinesdal), så nå slipper jeg og skrubbe flise-fuger i x antall år fremover!!

Laminat fra pergo. Dette skal vi ha i gangen og på vårt soverom
 
 
Laminatgulv fra pergo, som vi skal ha i tv-stue, stue og kjøkken.
 
 
God morgon badinnredning fra IKEA, til badet i 1. etasje

God morgon badinnredning fra IKEA, til badet i 2. etasje
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar