tirsdag 24. september 2013

"Sakte, men (definitivt) sikkert"..
 
Ærlighet varer lengst sies det, og ja, det tror jeg på! Så her kommer en ærlig oppdatering fra himmeltoppen.
Det går fremover, det er sikkert, men ikke så fort som jeg hadde ønsket selvfølgelig. men nå har jeg bare en mann i sving der oppe, og det han får til på den tida han har, er akkurat det jeg kan forvente. Han lengter nok til de grønne skoger på denne tiden av året, og har jo satt av en del dager til jakt. Jeg lengter etter å være ferdig som alenemor, og nyter de minuttene mannen er hjemme, helst fordi det betyr litt "avlastning" med barn, middag, hus, oppvask osv.. lengter også etter et normalt sosial liv, så noen dager innimellom med forening og slikt-det blir det :-)
Mest av alt lengter vi etter nytt hus, deilig uteområde, skog som nabo, frisk luft, stillhet og glade, skitne barn som kommer inn med "meidemarka" og annet krimskrams :-)
Birk uttaler seg lite, men gutten elsker å være ute og skitne seg til, så tror han gleder seg like mye som Ylva.
 
Her er noen bilder av disse dagers arbeid..
Stua og kjøkken tar form.


Stua :-)
 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar