søndag 20. juli 2014

Sommer og sol!!
 
Søndag, men ikke helt vanlig søndag.. For det er ferie og vi har alle 4 fri i morgen!! Tror vi tar en tur i dyreparken og badelandet der - der liker vi oss godt!
Barna og jeg har hatt en ferieuke allerede, fylt med krangling, bading, spising, is, litt husarbeid, erting, hyling, latter og masse kos <3 Vi har fått vært på Sabeltann - show - som for tredje året imponerte oss veldig! Koste oss der med storebror og hans fine to jenter! Vi har hatt første tur i Gonnarhølen, der vi også var i dag, og der storkoser barna seg med mye kjents folk og med å kunne svømme "heilt aleina ut te flydebrygga" (Ylva) !! Og vi har fått feiret nabogutten som ble 4 år <3
I helga var vi på Farsund resort i bryllup til gode venner. Herlig med helg full av fine kjoler, glade mennesker, god mat, fin musikk, god stemning, sol og bryggefest! Å FOR en nydelig plass, der på Bjørnevåg!
Jeg har også fått startet på prosjekt blomsterbed, noe jeg har sagt jeg aldri skulle ha. Men nå syns jeg det ble vel mye gress rundt huset, og jeg har visst noen blomster som visstnok er stauder, og som kan komme opp igjen neste år. Så da må de ha en plass å komme opp igjen på :-) Begynner å tro jeg har litt grønne fingre likevel, for alle sommerblomstene vi har fått når vi flyttet inn lever enda!! Ja, eller utenom noen jeg sådde selv da..
Vi ser frem til late sommerdager, med familie, venner, bading, is og kos!!
God sommer!
 
 

Koser oss i bryllup <3

Velkommen til oss!

 

 
 

Jippi, kirsebærene er på plass! Ylva har allerede spist det første :-)

Dette er mitt hageprosjekt..

Disse kommer visstnok opp år etter år, så de må få plass i blomsterbedet.

Det må visst disse også.. :-)
 
Mamma <3 Birk
 
Mamma <3 Ylva
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar