lørdag 24. januar 2015

Winter Wonderland :-)
 
Hvis jeg kunne velge, hadde jeg nok valgt en uke vinter i året, en uke høst, en måned vår, og resten sommer. Nå er det ikke slik, og jeg må forholde meg til mange kalde og helst våte måneder. Så da gjør vi det beste ut at det! Og det er lett i disse dager - for her på toppen har vi nok av snø, litt sol og det er kaldt! Vi renner på akebrett, brøyter, lager hus i snøen og koser oss. Vi trenger ikke reise noen sted for å få til vinteraktiviteter. Så håper jeg det holder seg så stabilt til slutten av mars, for da kan godt våren starte for min del ;-)
 
Vi har fått pinnekjøtt til middag hos svigerfar i dag, lekt ut i snøen og fått to fornøyde barn i seng - ennå med roser i kinnene <3 Vinter er fint!
 
 
Vi trenger ikke reise til Hovden for å få vinter - idyll vi :-)
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar