søndag 25. januar 2015

Gammelt og nytt - hånd i hånd.
 
Jeg fikk et gammel skap av Aud og Terje når vi flyttet inn. Liker fargen, så har latt det være slik, men har nå endelig fått nye knotter på. Nye knotter, kjøpt på nille frisket det opp litt.
 
Soverommene har også fått noen små nye detaljer. Birk sitt rom er høyt under taket, så de ferdige panel platene vi brukte var ikke høye nok, så vi måtte ha en skjøt et sted. Jeg tok den bak døra, og nå er den dekket over med en hjemmelaget knagg. Planka har jeg fått fra et gammelt uthus på Nedland, av snille Linda og Ståle Andreas. Knottene har jeg kjøpt på nille og presangen Kvinesdal(Lisbeth Dahl).
Gjesterommet, eller snart baby - rommet har også fått en hjemmelaget knagg. Planka fra Nedland og knaggene fra nille. Jeg designer selv, og mannen skrur :-)
 
Jeg elsker blandingen av gammelt og nytt - det gir meg en god stemning i huset.
 

 
Her er skjøten dekket til med en knagg :-)


 
Knagg 2.. :-)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar