torsdag 2. april 2015

Det skal sies at tekniske ferdigheter er ikke mine sterkeste, eller, hvis jeg sammenligner meg med far, er jeg ganske flink, men sammenlignet med andre 86-modeller er jeg ganske hjelpesløs. Så når Birk klarte en morgen å snu hele skjermen på dataen og i tillegg koblet ut hele musa, stod jeg der uten noen ide om hva jeg skulle gjøre. Så da fikk Birk seg noen altfor høylytte ord og dataen noen litt for harde slag. (Syns å huske at slag hjalp på tv`en vi hadde for 20 år siden) :-) Dataen virket enda, så jeg tok den ned på kloster, der jeg fikk beskjed om at harddisken ikke fikk kontakt med dataen, eller noe sånt.. Så derfor sitter jeg nå med en gammel data vi egentlig hadde byttet ut, og derfor går alt veeeldig trekt, og derfor får jeg ikke logget meg på bloggen min, og derfor har den vært ubrukt litt for lenge.. Men i kveld tok jeg mot til meg, og etter mye om og men er jeg igjen pålogget! :-) 
Ikke sikkert det blir mye innlegg fremover, for på denne tiden vil vi aller helst være UTE! :-) Nå er påska i gang, og i dag har vi vært på Himmeltoppen med familie, egg koking, grilling, eggetrilling og besøk fra påskeharen! :-) Fikk sneket til oss litt kjøttsuppe hos svigerfar på kvelden også - det slår aldri feil!
I morgen håper vi på like blå himmel og kos ute! Jeg skal også på et etterlengtet besøk til May Linn og lille Mattias - SOM jeg gleder meg, og gjett om jeg er misunnelig. Nå virker 16 uker veeeldig lenge til.. Men det tar den tiden det tar, og vi gleder oss til lillegutt kommer til sommeren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar