søndag 1. mai 2016

FOR en kveld!

I går feiret jeg meg selv, på forskudd, med cowboyfest på Vonheim. Jeg er utrolig takknemlig for alle som kom, jeg syntes det var knall gøy at alle var skikkelige cowboyer, utrolig takknemlig for alle gaver og gleder meg allerede til 40 års feiring om 10 år !! :-) Nå slipper jeg å låne kompegryta av Mais, og jeg kan forhåpentligvis bli flinkere til å vaske vinduer. En gammel margarinkasse fikk jeg og masse penger og gavekort. Gleder meg til shopping tur :-)

Tusen takk til alle som har hjulpet meg! Mange har bakt kaker og laget salater. Tusen takk til svigermor og Aina for all rydding - det gjorde dagen i dag litt enklere ;-) Takk til fotograf Owen, takk for lån av høy, Pete,  og ikke minst takk til Roy Jansen for fantastisk musikk og service!


 En av grillmesterene :-)


Torhild hadde laget skriftlig tale til meg - tusen takk <3

Takk til fantastiske barnevakter - som tar seg av 3 små gull hjemme på en flott måte!

I dag blir det sløv søndag, med restemat, besøk som hjelper oss med å spise den opp , rydding, kos med barna og opplading til ny uke.

Det er mai, og det er bare å brette opp armene for en travel måned. Feiring av Ylva neste helg, Enda mer feiring helga etter, feiring av tantejente i Flekkefjord, jobbstart, søskenbarntreff , 17 mai og alt som hører med :-)

Igjen, tusen takk for alle som ville bruke kvelden sammen med oss i går - er veldig glad for hver og en av dere kom :-)

God søndag ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar