mandag 2. mai 2016

Vi er godt i gang med topp 10 turene, selv om det ikke ser slik ut på bloggen. Men her kommer en oppdatering :-)

Gunn Alise og jeg tok turen opp til Hamrevarden, og det ble første topp 10 tur i år! Vi syns det var litt tungt å komme i gang, og værre ble det når vi ble forbisprunget av en annen på vei opp, men vi håper og tror vi skal bli sprekere etterhvert som ukene går :-)

Og så har jeg hatt to turer til Raheia. Først Gunn Alise, Mais og meg, og neste gang Irina og meg. Første gang fant vi ikke posten med bokstaven (Ups, jeg hadde visst glemt at Andy hadde sagt i fra om at den ikke var kommet på plass enda..) Men vi fant den neste tur, så bokstaven er nedskreven :-) Rahei var en meget bratt tur, vi kjente vel på det alle at vi verket i lår og legger. Men nydelig når vi kommer opp, og rundturen ned igjen er veldig fin!



Tredje turen tok Gunn Alise og jeg til Lindlanshytta. Litt vanskelig å finne frem til start, men når vi også må spørre om veien for å finne Slimestad bedehus, sier det vel at vi er lite kjent på Slimestad/Øye :-) Men vi fant en snill mann som viste oss, og vi ble også advart om at turen var bratt.. 


 Med godt mot fant vi endelig skogsveien, og startet fjellklatringen! Puh, for et slit! Hadde jeg vært alene hadde jeg snudd å gått hjem, så takk til naboen som motiverte meg til topps! :-) Flott på toppen, og turen ned gikk supert :-)

Vi fant en gammel skatt på vei opp.


 
 

Stor tommel opp til disse to røde, kokte tomatene :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar