onsdag 29. oktober 2014

Bonde i byen..

I dag har jeg vært i Kristiansand som sensor. Det er spennende det! Men å kjøre hjem kl. 15.10 i rushtrafikk var ikke like spennende.. Eller det spørs hvordan du ser det :-) Men litt lærerikt har det vært på noen måter.

Dette er hva jeg har lært av 45 minutt i rushtrafikk:

- Automatgir hadde vært greit
- Moped hadde også vært greit
- Mopedkjørere leker med livet der de svinger seg innimellom bilene
- Jeg har (visst enda) liten tålmodighet
- Man bør ikke være sulten i rushtid, tålmodigheten blir bare verre
- Tunneler er kjipt, siden radioen detter ut og forblir borte leeenge
- Jeg er så glad jeg bor på Himmeltoppen, og at den verste daglige rushtiden jeg havner i er taxi-kø nede i krysset og max 1 min i gjennom 1/3 av Flekkefjord sentrum :-)

MEN i morgen er det påan igjen, men da skal jeg huske mat til hjemveien også, ikke bare til veien inn..

God onsdagskveld til dere, og ha en god rush-fri torsdag! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar