søndag 9. november 2014

Er så heldig! Farsdag i dag, og har truffet 27 av 35 av mine nærmeste <3 Formiddagstur til far på Gyland, der hele gjengen skulle få middag.. Vi skulle videre til svigerfar og spise middag der, med hele den gjengen :-) Birk var ikke blid når han måtte reise fra alle hos "moffa", men smilet kom fort på plass når han skjønte hvor vi skulle :-) Herlig dag med mating av høner, duplo, kalkunmiddag, mye støy og mange smil <3
Gratulerer med farsdagen til min flotte far, min flotte svigerfar og ikke minst til Ruben!
Vel hjemme, og jeg finner frem treningsbuksa, mens "jubilanten" befinner seg innimellom gipsplatene i garasjen. Får vel ikke fri selv om det er farsdag?? :-)
 
Så svitsjer jeg innom facebook en liten tur, og blir påminnet at ikke alle får feire sin pappa i dag. Teker på de, og håper de har mange gode minner, som varer for alltid <3
 
Hilsen en som er takknemlig <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar