mandag 24. november 2014

Nå kan snø og is bare komme..
 
Snart 5 år siden sist, og det er ikke lenge for meg, men nå måtte det visst til med en "ny" bil hos oss. Så i dag har jeg kjørt skramlekassa til Ruben på jobb, og han har solgt vår og kjøpt ny - digger slike effektive dager (og menn) :-) Men digger virkelig ikke pajeroen.. Så godt det en gang i skuddåret jeg må kjøre den!
 
Så nå er jeg stolt eier av en 7 seter med firhjulstrekk, noen mer detaljer enn det har jeg ikke satt meg inn i enda. Det eneste jeg vet er at der er alarm på den, og den har vi fått testet (ufrivillig) ut. Så hvis noen ser en stor bil som uler i området de neste dagene, er det bare meg som ikke helt har lært hvordan den virker :-)
 
Nå skal jeg komme meg greit opp til Himmeltoppen i vinter, og heller ikke få mer kjeft fordi jeg spinner opp svingene med to hjulstrekken min :-) Plass til alle barna på Basgård har jeg også, og de skal få sitte på, for vi har ikke tenkt å fylle opp alle setene med egne barn! ;-)
 
Så nå kan vinteren komme, og jeg minner meg selv og dere andre på å kjøre forsiktig - vi har ingen å miste <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar