torsdag 15. oktober 2015

Dagens (eller skal vi si månedens) oppussingsprosjekt..

Gunn Alise og jeg gikk en tur rundt Sandvannet og forbi en gammel gård på Espeland. Der lå det, blant mange andre skatter, en gammel trestige. Det har jeg vært på jakt etter lenge, og fikk, etter god hjelp fra noen lokalkjente, funnet frem til eieren. 
Han var nettopp hjemme fra Amerika for å rive og bygge opp igjen dette huset (snakk om timing!), og jeg var så heldig å få denne stigen av han(som heldigvis ikke hadde blitt kastet)! To gode nabokoner og jeg var inne og hentet ut skatten min, jeg betalte med norsk sjokolade og et stort smil :-) 
Så nå ligger den da her i garasjen og skal få en grundig vask, mår behandling og noen trinn skal reaperes. Så får vi se hvor den ender opp etterpå. Kansje som håndklestativ på badet? Etterhvert når jeg får de høye bokhyllene på plass i tv-stua, er det planen at den skal være der, som pyntestige vel og merke.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar