søndag 11. oktober 2015

Familieselskap, som dåper, bursdager og konfirmasjoner er ikke alltid forbunnet med noe som vi gleder oss så veldig til. Det kan fort bli litt for lang tid på harde stoler, litt for mye støy, litt for høye hæler, strømpebukser med hull, slips og litt for mye mat.. Men når man har en familie som Ruben og min sin - da er det ganske så gøy og livlig! :-) Ikke et eneste kjedelig sekund! Og selv om slipset strammer og strømpebuksa sklir ned, er det så fint å være sammen med de viktigste menneksene i vårt liv! <3 Jeg synes det er topp å dekke bord, lage mat, servere mat, rydde mat og vaske opp mat fra gulvet! Og jeg liker å høre barna som skrattler fordi noen av de voksne tuller med de, og jeg digger når små nieser hjelper med å dekke bord samtidig som de spør etter kake 15 ganger ;-) Jeg nyter å se hvor godt Odin trives på alle sitt fang, og jeg elsker alle klemmene jeg får når tantebarna skal hjem(selv om de minsker etter som alderen øker..) :-)
I dag har vi fått feiret Odin sin barnedåp og Birk sin 3 års dag - og gjett om begge guttene er fornøyde! Tusen takk for alle fine gaver!! Og tusen takk for all god hjelp, med mat, kaker og det som hører med! Jeg vil også skryte av lokalet røde kors har, og ikke minst for god service! Jeg var alene igjen og hadde vasket alt, og ryddet alt ut i bilen. la nøkkelen i den låste postkassa og var klar for hjemveien. Men neida, bilnøkkelen lå igjen inni (det låste) bygget. 
Jeg ringer kontaktpersonen, og han kommer på 5 minutt og "redder en kvinne i nød" :-)
Ruben fortjener også en takk i dag, takk for at du igjen viser at det finnes ikke en eneste kjedelig dag med deg. I dag var det kansje ikke helt planlagt fra din side, men gjett om vi alle fikk en god latter når du svarte Birk når presten spør hva barnet skal hete. Det er vel et tegn på at vi sier navnet Birk litt for mye i en hverdag med en litt vrang 3 åring, eller det er et tegn på at 3 barn(navn) er mer enn nok for deg å holde styr på :-)

 Mamma <3 Odin

 Odin sammen med mamma og pappa

 Nathalie har bakt disse flotte kakene!!

Dåpsgutten i pyjamas - og strålande fornøyd med dagen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar