søndag 4. august 2013

Stue og tv-stue

Tv-stua er ferdig panelt i tak og på vegger! Ble akkurat som jeg håpet - mørkt, koselig røft og naturlig. Gleder meg til å henge opp rådyr - skallene på veggen og få inn godstolene foran tv`en :-)
Stua har fått opp platene på veggene og romfølelsen kommer snikende..
 
 
Tak: 2 strøk med fargen mokka
Vegg: 1 strøk med fargen sjøsand
 
 
 

"Utedoen"

Dette er foreløpig et av mine favorittrom, kansje fordi det er det som er mest brukbart enda, men mest fordi jeg tror det skal gjøre utelivet veldig greit for oss. Her har vi dør fra doen og rett ut på verandaen! Så når barna bader i bassenget og skal inn på do, slipper jeg våte labber på gulvene gjennom hele huset.. Når vi er ute på vinteren slipper jeg snø som dras rundt i huset for å komme seg raskt inn på do. Må jo sies at vegger, tak og gulv skal oppdateres litt og vi skal få en vask for å holde hygienen på topp! Men nå er den slik som dette til festen vår neste helg :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar