søndag 8. juni 2014

Har nettopp lest ferdig boka "Rosa bil", som selvfølgelig er ei trist, vakker og ærlig bok - sånn jeg liker de! Bøker med virkelige historier fenger meg mest, og de hjelper meg til å sette pris på det jeg har - her og nå. Det lærer meg å ikke bry meg om små filleting, bli sur for bagateller eller ønske meg alt mulige ting. De hjelper meg til å sette pris på menneskene jeg har rundt meg, selv om de ikke alltid er eller gjør akkurat slik jeg mener de burde, de hjelper meg å tenke på de viktige ting og de hjelper meg til å være en bedre datter, søster, venn, kone og mamma <3 Hvis vi alle kunne legge mer merke til det positive som skjer rundt oss, og ikke alt det vi kunne hatt annerledes..
 
Det er sommer - og vi elsker det! Så det blir lite tid til blogging, og også gulvvask eller vinduspussing.. Men her kommer det i allefall noen bilder av mine herlige to barn - som virkelig er det viktigste i livet mitt!! De nyter sommer og sol like mye som meg :-)
 
 
 
 
Vår nydelige sjarmør <3

Vår vakre, gode Ylva <3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar