tirsdag 3. juni 2014

Sol ute, sol inne..

Fantastisk vær vi har for tiden, og da er muligheten stor for å få bruke uteområdet! Nå er jeg så veldig glad for at vi sådde ferdig plen i fjord, og støpte terasse, slik at vi kan nyte våren og sommeren ute, på grønt gress. Enda er det mye arbeid igjen før hagen er komplett, men jeg har grill, arbeidsbenk, et frukttre og noen planter, så da klarer jeg meg lenge :-) I dag har jeg handlet grønnsaksplanter i barnehagen til barna, ertepeser og squash, og de har vi plantet ute på "kjøkkenbenken" vår. Alt i krukker, og det er fordi mamman i hus ikke vil bruke sin tid på å fjerne ugress, og fordi pappan i hus ikke vil ha noenting i veien når han skal rundt med plenklipperen :-) Gleder oss til å knaske "pese". kaninene fikk, etter mye om og men, nytt bur, så de koser seg med grei plass og masse oppmerksomhet fra Birk og Ylva. Trampolinen og sandkasse(uten sand foreløpig) er på plass, så lekeplassen til barna er under arbeid. Gleder meg til å få opp balansestokkene til Ylva, som elsker å balansere og mest av alt få skryt <3

Åja, jeg var på tur til Biktjørnsknuten i dag, og gikk forbi Rullen på vei hjem, der det ligger noen gamle, fine (etter som du ser det) planker jeg har siklet etter en stund. Og nå kan det se ut som at jeg får lov å ta noen. Håper det, for da skal det bli skilt og knagger av de :-)

Utekjøkkenet mitt, som allerede er mye brukt.



Kirsebærtre, som vi fikk av Mais og Owen

 
GØY med trampoline!! :-)


Hjemmet til William og Joakim.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar