søndag 15. juni 2014

Sommeraktiviteter for store og små..!!
 
Sommeren er her for fullt, og ukedagene og helgene går unna som bare det. Det er sommeravslutninger, sommerfester, strandturer, bryllup, bursdager, og atter noen bryllup på programmet :-) I dag sitter de voksne her i hus, noe henslengt, etter en kjempe gøy bryllupsfest i går.
Barna er hos onkel og co på Gyland, der de har sovet i natt. Kan ikke få si det nok hvor glad jeg er for disse flotte tantene, onklene og besteforeldrene som er barnevakt for barna når vi skal ut å farte!! Og det at de gjør det med glede(det er i alle fall det jeg får hørt) og tar de i mot gang etter gang <3
Så veldig takknemlig for å ha alle rundt oss, både til hverdag og fest!
 
TID er det beste man kan gi barna sine
(også barnebarn, nieser/nevøer) <3
 
 
Å, enda en stor sommerglede, nå skulle Ruben ned til naboen å hente restene av krabben de plukket på fredag - mmm, sommerens beste mat! Og jeg sitter her å krysser fingrene for at ikke naboene allerede har spist dem opp ;-)
Neste uke starter med sommerfest i Rafoss barnehage, så jeg må lage ei kake i kveld! Så er det sommer-forening på idylliske Hidra, og vi avslutter uka med å ha 3 flotte gutter på overnatting. Ylva og jeg har planlagt pysjamas party på loftet <3 Heldigvis får vi hjelpe litt tilbake med å være barnevakt for de flotte nevøene våre - som ikke gjør annet enn å lyse opp dagene våre <3
 
God sommer til dere alle, spesielt til alle nygifte og de som blir det i løpet av sommeren <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar