søndag 3. august 2014

Nytt (barnehage) år - nye muligheter!
 
Ferien er over for min del denne sommeren, og i morgen er det ny start på nytt år i sentrum barnehage! Ikke ofte jeg har fått så mye sol og varme ut av en sommerferie, så nå er jeg ferdig solet, ferdig badet og klar for jobbstart! Gleder meg til å treffe igjen både store og små - og håper på et fint år med godt samarbeid, mye kreativt og gøy! Gleder meg til å jobbe med noen av de flotteste kollegaene jeg kjenner :-) Så nå er skift, støvler, regntøy og almanakken pakket klar til i morgen tidlig.
Barna og mannen skal ha en uke til med ferie, men vi begynner så smått å få inn litt rutiner på både søvn og mat :-)
Birk har i kveld fått nytt bilsete i bilen, nå så skal han også få sitte fremover og klatre opp i setet selv,
som han har ventet veldig lenge på, etter sinnet hans å bedømme hver gang vi må løfte han inn i bilen <3
Høstklær og sko ligger klar til å "flytte inn" i Rafoss barnehage igjen, sammen med noen sommerklær, for jeg håper jo vi får mange fine sommerdager til enda!
Vi gleder oss til en uke blandet med ferie og jobb, forhåpentligvis en tur til kongeparken, litt beising, og enda litt tid til sommeraktiviteter.
God august til alle dere, både de med ferie og de på jobb :-)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar