mandag 8. februar 2016

Jeg startet å skrive bloggen min når vi holdt på å bygge nytt hus. Etterhvert har det blitt mer innlegg om familien vår enn det har blitt om huset, og heldigvis går tiden vår til venner og familie, mer enn det går til interiør! Men innimellom, sånn som når jeg er hjemme med en syk liten Odin som sover mye, da får jeg tid til litt interiørblogging igjen :-) 
Ingenting mer fornuftig å gjøre? Joda, har masse muligheter.. Men slagbenken fristet mer ! 
Svigermoren min kjenner meg ganske godt etter 12 år, så når hun sendte meg et bilde av en slagbenk og spurte om jeg kunne ha den i bursdagspresang var jeg snar med å takke ja! Sist uke fikk jeg den levert på døra, og den passet perfekt til kjøkkenbordet mitt!



Så nå gjenstår det bare for Ruben å flytte lyskorna (igjen) ! :-)

For dere som har lest innlegget mitt om den gamle trestigen jeg fikk smisket til meg i sommer, nå er den endelig i hus! Foreløbig står den i tv stua, men er ikke helt sikker på om den blir der så lenge. Men fin er den iallefall - uansett hvor den står :-)



Ha ei fin uke !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar