torsdag 25. juli 2013

Klegg - fælt, men passende navn!

Var på tur til Biktjørnsknuden, eller Bykjensknuden som vi sier i går kveld. Og ikke vet jeg hva kleggen går etter, men jeg ble sikkert bitt 10 ganger på runden. Gjennom treningstightsen. Så enten liker den stoffet Hennes & Mauritz bruker, eller så luktet jeg godt/vondt. Velger å tro det første, hehe. Soon to be nabokåna må lukte vondt da, for hun fikk ingen bitt.. :-) Men likevel var det en flott tur. Vi fikk diskutert småbarnsmødres vanlige tema som trening, sunn eller heller mer usunn middag og de ubrukelige og flotte barnehagene barna våre går i.
På toppen et sted så jeg en vei og et område som var hogd. Og litt flau fant jeg ut at det var visst mitt eget nye hus.. Har alltid sagt at geografi er mitt svakeste fag, og det er det helt tydelig lokalt også! Men det jeg egentlig ville formidle var at jeg elsker sommeren, men kunne ikke de irriterende, klengete dyrene vært mer glade i vinteren?? Da er vi jo påkledd og slipper alle disse kløende bulene på alle steder man ikke ønsker dem.
 
Fortsatt god sommer!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar