onsdag 11. desember 2013

Jippi, i dag har vi fått kjøkkenet fra Strai!! De ringte når jeg endelig hadde kommet meg frem i postkøen, og da ble jeg jo "kastet ut" av køen igjen.. litt forfjamset og litt mangel på ord, siden han verken visste hva Vesterdalen eller Storekvina var, gjorde jo at jeg glemte å si at veien på Basgård gikk rundt svigerfar sitt hus, og ikke rett frem (til Amerikanernes sommerhus) sånn som sjåføren fikk beskjed om, og selvfølgelig avlød :-) Sjåføren ringte igjen og fant da frem til Himmeltoppen, og kommentaren var: "Her var det fint, nå er vi fremme.. Og her skal du kjøre til og fra jobb hver dag? Godt det ikke er is på veien i dag" :-)
 
Nå mangler vi døra til kottet på kjøkkenet, før vi kan male et strøk og så få opp innredningen - gleder meg! :-)
 
Hvitevarene fikk vi fra Kloster i går, og der var kommentaren etter veibeskrivelsen: "Er det ENDA lenger opp enn hos Owen??" :-)
 
God desember til alle dere!! Her er dagens kalender:
 
Learn from yesterday
Live for today
Hope for tomorrow

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar