søndag 24. januar 2016

Helga er øyeblikk over, og jeg sitter godt i sofakroken og ser på bildene jeg har tatt. Ser på oppvasken, ser på gulvene og tenker at jeg burde gjort noe for å forbedre de litt, men jeg demper heller lyset litt mer og tenker at; "I mårra kansje.." :-)
På fredag var vi på personalfest på harvest, ikke for at vi er i personalet, men fordi vi har hjulpet til med diverse ting. Jeg var vel mer eller mindre enn snylter, siden mitt bidrag har vært minimalt, men på fint heter det at jeg var følge :-) Veldig gøy å være på party med alle søsknene Røyland med følge, fin musikk, god mat og god stemning. Mannen ble (utrolig nok!) med hjem før stengetid, slik at vi var i stand til å ta med oss barna ut på lørdagen i snøen. Mannen fikk velge ski eller skøyter, så da ble det et par timer på isen, før vi skulle hente Odin i Lyngdal, og samtidig få med oss lørdagskos på kjøpet. Birk og Ylva hadde kost seg på Gyland, som alltid. Og vi er bare så glad for alle de flotte tantene og onklene de vokser opp med, heldige de, og heldige oss <3
Søndagen har vi brukt hjemme, mannen har jobbet med å få ned noen trær og vi andre har kost oss på ski, akebrett og snømenn! Huset ble fylt opp av flere utover dagen - noe vi digger! Vi har hatt pølser og glosteik på bålpanna ute og tacoslat inne :-)

 Matpause er viktig på isbanen :-)

 Ylva i farta!!

 Birk koser seg i snøen !

 Dagens snømenn (eller var det reinsdyr?)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar