torsdag 14. januar 2016

Torsdag er fridag hos oss !!

Dette året har begge barna fri hver torsdag, og de fleste torsdager er vi hjemme, slarver rundt i pyjamas altfor lenge, bygger lego, vasker litt, bretter litt klær, glor på film, spiller litt på nettbrett, spiller stigespill og koser oss. Men i dag ville vi utnytte minusgradene, og jeg pakket 3 par skøyter, niste, kakao, varme klær og vi koste oss et par timer nede på isbanen på stadion ! Ylva fikk god kontroll på både balanse og fart, mamman sånn noenlunde og Birk laget snøengler og drakk kakao <3



Høydepunktet var vel nesten når det kom en mann, på firhjuler, for å måke vekk snøen på isen. Var to som stod å trippet veldig for å sitte på. Og Birk la godt merke til at det var to seter på den firhjuleren :-)
Odin sov godt i vogna (Uteaktiviteter må ofte legges opp når minsten skal sove, så slipper jeg å måtte dele meg i tre..) Og nesten rett før vi skulle gå, ville også Birk ha på skøytene. Bambi på isen ble det, men det var ikke mange minuttene før han fikk noenlunde balanse når han fikk holde i bruskassen. Gleder meg til flere turer på isen, og jeg krysser fingrene for at denne (snart 30 år gamle) kroppen ikke er altfor stiv og støl i morgen :-)





I morgen er det fredag, og tacosalaten står klar til Odin og jeg får besøk av noen fine mammaer og babyene deres <3 Vi gleder oss !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar