onsdag 6. november 2013

En av få dager der bilen viser minusgrader i Myrveien og hvit lag på plenen.. Hva lager mer julestemning enn det? Inne sniker jula seg inn i hus mer og mer. Noen av favorittene har kommet på plass. Ingen nisser enda og ingenting rødt, men det blir nok ikke lenge til. Jeg har aldri vært så veldig glad i høsten.. kaldt, surt, mannen er mye på jakt og altfor mye arbeid med bladene på tunet. Men de siste årene har jeg lært å sette pris på den årstiden også, og det er nok fordi jeg starter jula litt tidlig, slik at høsten ikke blir så lang.. For jula elsker jeg! Liker alt med jula.. Pynten, maten, alle lysene, familietid, julegavehandling, baking, forventingene, julegatene, travle folk, kirka og den fine musikken <3 Jeg forventer at jula skal bli minnerik hvert år, og det blir den jo på sin måte! I år blir det julefeiring for siste gang i Myrveien, med oss som eiere. Det skal bli litt rart, for nå har vi bodd her i 5 år..(Åj, tida går fort!) Men selvfølgelig gleder vi oss til jul på Himmeltoppen neste år <3
Jul betyr også en del arbeid.. gøy arbeid da, men det tar tid. Jeg har heldigvis fått begynt med julegavene, selv om jeg henger litt etter. Julekortene er ferdig og i går leverte jeg faktisk det første.. Tidlig? Jada jada, det er tidlig, men så slipper jeg å kjøre bygdene rundt med julekort uka før jul, eller betale hundrevis av kroner i frimerker.. Så for dere som forventer julekort av oss; ha "julekort plassen" klar ;-)
Ha en fin november, desember og førjulstid. For plutselig er det januar, og det er et helt år til neste gang.
 

<3 <3 <3


"Birk, ikje ta av hua" !

 
<3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar