lørdag 16. november 2013

Feil kan bli bra det også.. !!
 
"Nå må du sjekka om der er forskjell på platen som ska ver oppe og nere" Sa jeg til Ruben når han skulle begynne på badet. De var like trodde vi begge, helt til vi ikke hadde nok til badet nede, og det viste seg at de ikke var like likevel, og at vi hadde brukt de få som skulle være oppe nede, og dermed ikke hadde nok.. i tillegg har vi jo nå for mange til badet oppe. Men det er aldri så galt at det ikke er godt for noe, for mannen er storfornøyd at resultatet ble slik, og jeg må innrømme(helst ikke til Ruben) at det faktisk, kansje ble finere nå, enn mitt design.. :-) Så hvis vi nå bare får bytte de vi har for mange av til de vi har for få av, så ligger vi bra an ! Bad skal det bli, og vi må snart til IKEA for å kjøpe innredningen. Vaskerommet har fått veggene opp, og jeg har begynt å målt hvor mange skap jeg kan få plass til. Drømmen om å få plass til ALLE ytterklær og sko i skap må jeg nok se langt etter, men tror jeg skal få inn en del skap plass likevel :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar