tirsdag 26. november 2013

O` jul med din glede..
 
Juleforberedelsene er godt i gang, både på jobb og hjemme - herlig!! :-) I kveld har adventstaken kommet på plass, og ja, jeg vet den er brann farlig, så den brukes mest til pynt! Og jeg fikk leveranse på døra med tradisjonens to julekranser. Tusen takk til ASVO Sirdal som har laget kransene, og hvert år pusser de opp for meg ! En i stua for å få litt skogslukt og en på ytterdøra for å ønske velkommen. Neste år skal de henge på Himmeltoppen - gleder meg vilt !!
De forbereder seg til jul i Rafoss barnehage også, og Ylva kom hjem en dag med fin julepynt med kort på, der det sto "Til pappan min, hilsen Ylva" <3 Den har fått hedersplassen i stua, der vi ser den hver dag !
I morgen blir minste sjarmøren levert i barnehagen, slik at Ylva og jeg kan ha vår bakedag med to fininger fra Tonstad. Fin tradisjon som skal holdes <3 Tradisjonen med at jeg lager risboller og Bente lager kakemanndeigen er også ganske gunstig for meg, så ingen vits å endre på noe som fungerer ;-)
 
Laget av ASVO Sirdal,
med min fine reservemamma fra Gyland i spissen <3

Ylva sin kreasjon <3

"Nå tenner vi det første lys.."



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar