onsdag 20. november 2013

Torstein Sødal sin jule-cd spiller på spotify, snøen daler ned, og blir faktisk liggende litt på bakken. Birk, som er hjemme siden han hadde feber i går, sover
og jeg sitter foran ovnen og nyter stemningen <3
En del kalendergaver er pakket inn og hengt opp i trappa (Tips fra et juleblad jeg leste på jobb)
og nissene har tatt plass i stua.
Tenker på Ylva, som er i barnehagen og som nok både nyter snø og hellekake-duft. Hun var kjempe kry når hun gikk av sted med 3 poteter til pannekakene (les hellekaker) :-)
Snart må jeg lage klar middagen, før jeg må ut på sesongens første kjøretur i snø, ut til Flekkefjord til behandling for denne skrale, gamle(føles sånn!) kroppen min.. Ruben kommer hjem og tar "ettermiddagsskiftet" hjemme med Birk, som helst sikkert skal få (litt for) mange koser og kyss <3
Nå hører jeg O helga natt på dataen her.. da avslutter jeg, og gleder meg til gåsehud til den vakreste julesangen jeg vet om.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar