tirsdag 15. desember 2015

Det er sent, og jeg regner med Odin kommer til å holde meg våken litt i natt også, så jeg burde legge meg! MEN jeg må bare skrive et innlegg om kveldens inntrykk. 
Mor, Torhild og jeg var på julekonsert i Lyngdal kirke, Julenatt, og for en flott opplevelse! Og så feil kan man ta om Trine Rein altså.. Hun var alt annet enn det jeg trodde, og jeg kunne hørt på den gospel-country lignende stemmen hennes i timesvis. En av sangene hadde et budskap om at det er vår jobb å farge jula hvit for oss og andre. Og det er så sant, vi er selv herrer i vårt liv og vi kan velge å gjøre det bra for oss selv og andre <3 Og i bakhode lå tanken om at en barndomsvenn begravde sin mamma i dag, samme dag som jeg feirer min mamma sin bursdag, livets kontraster.. Det minner meg om å sette pris på hverandre - og heller glemme de små bagatellene, de er ikke viktige <3
Det var noen ting som nesten distraherte meg fra den magiske musikken, sånn som hun dama foran meg som så mer på telefonen enn på sangerne, og som i tillegg stod oppe for å filme det hele, eller den babyen som "sang" med oppe på galleriet. Åja, også den dama på siden av meg og hennes fantastiske parafyme a` la old spice :-) Men heldigvis var konserten så bra at ikke noe kunne ta vekk den magiske stemningen <3 Og heldigvis er kirken et sted som er åpent for alle, med eller uten old spice :-) Utrolig bra at kirka var helt full! Fullt var der også på Jonas B, så jeg er glad vi reserverte bord. Med fulle mager og fulle ører av kjadring var kvelden over. Mor har fått 59 års presangen sin, og vi har fått tid med mor - vinn/vinn <3

Tusen takk for en fin kveld! regner med gjentakelse til neste år :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar