lørdag 19. oktober 2013

Bilder, gode minner og tårer i øyekroken..
 
Jeg limer jo bilder hele året, men egentlig er det en veldig fin høstaktivitet, hvis man ikke liker å være ute når det er mørkt, blåser både opp, ned og til sidene, og regnet drypper ned. Og det liker jeg ikke så veldig, så derfor sitter jeg inne og koser meg med album og bilder. Det er med noen små tårer i øyekroken jeg limer inn bildene fra Birk sin 1 års dag og gjør ferdig hans første album <3 Tenk at godgutten vår allerede er et år.
Så limer jeg inn litt bilder, som mine fine, unike tantebarn skal få når de blir konfirmert, og jeg nyter å se alt vi opplever sammen med dem. Alt fra vårt første møte med dem til opplevelsesrike ferier og helt vanlige dager, som blir til en fest når vi er sammen <3
Fest er det også på tv2, så jeg har skal vi danse i bakgrunnen, og får med meg noen glimt der i fra. Må si de nok har et annet nivå enn barna og meg i dag, når vi danset til "Dunderly" :-)
 

Jeg roter fælt når jeg holder på, og det ligger mye uferdige ting rundt, men det blir ferdig, og helst ikke mer enn 1 måned etter bildet er tatt, for da henger jeg på etterskudd og kan fort bli stresset..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar