onsdag 9. oktober 2013

Mange bekker små gjør en stor å..
 
Det ordtaket kan beskrive mitt bidrag på Himmeltoppen :-) I dag har jeg og akrylen tettet ferdig spikerhullene på veggen i stua, og er halvferdig på kjøkkenet. Så nå er det snart klart for et strøk med maling. Ferdig malt ja, det høres flott ut i mine ører, og likte ikke når Ruben bablet om spikerhull og et strøk med maling.. Jeg er nok litt mer sånn som liker at ting er ordentlig i teorien, men i praksis er jeg litt mer "fort og gale" :-) Særlig nå, når helse og tid stopper min effektivitet, og alt tar akkurat litt for lang tid..
Ruben (og Owen) holder på å jobbe på soverommet vårt, og det blir så fint! Og spikerhull eller ei, de veggene får ikke et ekstra strøk! Jeg liker det som er litt chabby, gammelt og uperfekt :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar