mandag 21. oktober 2013

Himmeltoppen er jammen meg magisk på kveldstid også. Ikke ofte jeg får sett himmeltoppen når det er mørkt, men i kveld kjørte barna og jeg oppom der på vei hjem fra trim, egentlig for å se rommet til Ylva, som har fått ferdige vegger. Fikk akkurat den følelsen jeg håper jeg skal få hver dag når vi flytter opp. Mørkt, frisk med lysglimt mellom trærne. Kjører forbi naboene sine belyste hus, og får en god, varm følelse, og tenker at her, her hører vi hjemme. Kommer til huset vårt der det brenner i ovnen og det sitter besøk i stua. Akkurat sånn jeg håper vi skal ha det mange høstkvelder i årene som kommer <3
Skal få lagt ut noen bilder av soverommene oppe, men hadde ikke med kamera i kveld. I kveld får Ruben god hjelp til å støpe gulvet oppe på badet, så nå nærmer det seg belegg - legging :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar