mandag 28. oktober 2013

Jeg er nok en person som blir lett rørt, og tar lett til tårene når jeg blir trist, glad og sint.. Men når det kommer til gaver(les rabletegninger og krøllete ark) blir jeg ikke så lett rørt. Kansje det er en yrkesskade, siden jeg ser ørten krøllete tegninger hver dag :-) Men sist uke hadde Rafoss barnehage kunstutstilling, og da ble jeg kansje ikke rørt, men veldig imponert! De er så flinke å få det til! I dag fikk jeg hjem tingene Ylva hadde laget og jeg hadde betalt for, og ble faktisk rørt. Fikk et kubbelys med bilde av Ylvas hender, som hun holder på en måte som bare ble så fint <3 Før jeg så lyset hadde jeg tenkt å foreslå at hun kunne gi det i julegave til noen(er det ikke det vi gjør med ting vi ikke kan si høyt vi vil legge i en skuff?), men nå står det så fint på bordet sammen med konglene og barken vi plukket tidligere. Der skal det skinne i høst så lenge det er stearin igjen på det <3
Steintrollet(til Ylva) og steinmarihøna(til Birk) derimot tror jeg kansje ender som pynt på rommene eller som utepynt.. ;-) Men trollet står foreløpig å glitrer på kjøkkenbenken det også. Og jeg må jo få si at alt Ylva har laget som kan puttes i en perm, blir det altså, jeg sparer på ting! Men er ikke så begeistret for sånne halvgjorte ting og krøllete ting :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar