søndag 13. oktober 2013

Glemte jo å fortelle om en av dagens høydepunkt i går.. Var på et noe mindre tilrettelagt toalett for å skifte bleie på Birk. Det var jo av med x antall lag med klær, skifte på en som helst ville bade i vasken, og så på med like mange lag med klær :-) Litt stressa og varm, så jeg at en dame og en skjønn gutt ventet på tur, og jeg flyttet meg høflig fra benken, siden dressen kunne tas på på gulvet. Heldigvis, for det var en av Lunde-tvillingene som stod og ventet. Hvem av de vet jeg ikke, men jeg vet hun er god i håndball, og snakker sørlandsk :-) Første tanken var jo at jeg måtte "skjerpe meg litt" siden hun stod bak, men andre tanken var(etter å ha sett at hun også var litt varm i hode, snakket om hvor vondt bæsjen luktet og kjempet litt for å få vasket) var at hun er jo faktisk bare helt vanlig, og sikkert dritt lei av å bli tenkt annerledes om.. Så jeg fortsatte min mammarolle som vanlig, og var stolt av det :-) Prøvde etterpå å fortelle Ylva at det var litt kult å treffe på henne, for hun har jo vært på tv, men Ylva var mer opptatt av å finne lekeplassen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar